
Een kleine en hele mooie ceremonie
Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van ons zoontje Gijs. Hij stierf toen hij zes weken oud was. Desley

Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van ons zoontje Gijs. Hij stierf toen hij zes weken oud was. Desley

Allereerst dank je wel voor alles wat je voor ons gedaan hebt de afgelopen week.Het was ontzettend fijn dat we op deze manier afscheid van

10 mei 2024, de dag waarop wij afscheid moesten nemen van ons zoontje Boaz, stilgeboren na 39+ weken. Desley was in dit proces onze rots

Wij zijn Sanneke enorm dankbaar voor haar steun en begeleiding bij het het afscheid van onze zoon Senna. Wanneer je zo geleefd wordt tijdens het

Verliezen van een dierbare is intens en heftig. Je allerliefste bezit, je eigen kind, om die te moeten verliezen is niet te omschrijven in woorden.

Wij willen jullie enorm bedanken voor het mooie afscheid en de foto’s. Jullie hebben in onze moeilijkste tijd dit voor ons uit handen genomen wat

Desley en Sanneke hebben ervoor gezorgd dat wij met veel trots kunnen terugkijken op de uitvaart van onze zoon. Toen we van hen hoorden dat

Lieve Desley en Sanneke, Onze wereld stond plotseling stil, we wisten niet waar we moesten beginnen en daar waren jullie… Door jullie hulp en adviezen
Je kan de inhoud van deze pagina niet kopiëren