
Een kleine en hele mooie ceremonie
Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van ons zoontje Gijs. Hij stierf toen hij zes weken oud was. Desley

Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van ons zoontje Gijs. Hij stierf toen hij zes weken oud was. Desley

Allereerst dank je wel voor alles wat je voor ons gedaan hebt de afgelopen week.Het was ontzettend fijn dat we op deze manier afscheid van

10 mei 2024, de dag waarop wij afscheid moesten nemen van ons zoontje Boaz, stilgeboren na 39+ weken. Desley was in dit proces onze rots

Wij zijn Sanneke enorm dankbaar voor haar steun en begeleiding bij het het afscheid van onze zoon Senna. Wanneer je zo geleefd wordt tijdens het

Verliezen van een dierbare is intens en heftig. Je allerliefste bezit, je eigen kind, om die te moeten verliezen is niet te omschrijven in woorden.

Als ouder ga je door één van de moeilijkste periodes in je leven als je je kind verliest. Wij zijn erg dankbaar dat wij Knuf

Wat vliegt de tijd. Vandaag alweer 2 jaar geleden moesten wij afscheid nemen van ons stilgeboren zoontje Noah. Wat zo mooi begon, eindigde heel snel

Knuf en Ko heeft ons ontzettend fijn begeleid bij de uitvaart van onze zoon. Desley en Sanneke zijn professioneel, kundig en empathisch. Ze staan open
Je kan de inhoud van deze pagina niet kopiëren