
Een kleine en hele mooie ceremonie
Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van ons zoontje Gijs. Hij stierf toen hij zes weken oud was. Desley

Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van ons zoontje Gijs. Hij stierf toen hij zes weken oud was. Desley

Allereerst dank je wel voor alles wat je voor ons gedaan hebt de afgelopen week.Het was ontzettend fijn dat we op deze manier afscheid van

10 mei 2024, de dag waarop wij afscheid moesten nemen van ons zoontje Boaz, stilgeboren na 39+ weken. Desley was in dit proces onze rots

Wij zijn Sanneke enorm dankbaar voor haar steun en begeleiding bij het het afscheid van onze zoon Senna. Wanneer je zo geleefd wordt tijdens het

Verliezen van een dierbare is intens en heftig. Je allerliefste bezit, je eigen kind, om die te moeten verliezen is niet te omschrijven in woorden.

Knuf en Ko heeft ons begeleid bij de begrafenis van onze dochter. We zijn ontzettend tevreden en heel dankbaar voor de samenwerking. Knuf en Ko

Knuf&Ko heeft de crematie van onze stil geboren zoon verzorgd. Zij zorgde ervoor dat alles werd geregeld en alles was duidelijk. Een fijne communicatie en

Knuf&Ko heeft ons begeleid bij het afscheid van onze stilgeboren dochter. We zijn heel blij met de betrokken en professionele hulp, waar veel ervaring uit
Je kan de inhoud van deze pagina niet kopiëren