
Een kleine en hele mooie ceremonie
Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van ons zoontje Gijs. Hij stierf toen hij zes weken oud was. Desley

Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van ons zoontje Gijs. Hij stierf toen hij zes weken oud was. Desley

Allereerst dank je wel voor alles wat je voor ons gedaan hebt de afgelopen week.Het was ontzettend fijn dat we op deze manier afscheid van

10 mei 2024, de dag waarop wij afscheid moesten nemen van ons zoontje Boaz, stilgeboren na 39+ weken. Desley was in dit proces onze rots

Wij zijn Sanneke enorm dankbaar voor haar steun en begeleiding bij het het afscheid van onze zoon Senna. Wanneer je zo geleefd wordt tijdens het

Verliezen van een dierbare is intens en heftig. Je allerliefste bezit, je eigen kind, om die te moeten verliezen is niet te omschrijven in woorden.

Dit hadden we nooit zonder jou gekund. We waren zó geschrokken, we hadden geen idee wat er ineens allemaal gebeurde. Zeker omdat de begrafenis binnen

Beste Desley en Sanneke, Ik wilde jullie nog bedanken voor alles wat jullie in de afgelopen 1,5 week voor ons hebben gedaan. Het is het

Lieve Sanneke, bedankt voor al je hulp en je liefdevolle verzorging van onze zoon. Je was echt een steun en hebt gezorgd voor een heel
Je kan de inhoud van deze pagina niet kopiëren